گشایش چهاردهمین نمایشگاه بینالمللی انرژیهای تجدیدپذیر و بهرهوری انرژی برق
خبر حرفه ای/چهاردهمین نمایشگاه بینالمللی انرژیهای تجدیدپذیر و بهرهوری انرژی برق، پنجشنبه ۱۳ دیماه ۱۴۰۳ با حضور وزیر نیرو در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران آغاز به کار...
به گزارش خبرحرفه ای از پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو(پاون)، چهاردهمین نمایشگاه بینالمللی انرژیهای تجدیدپذیر و بهرهوری انرژی برق با شعار «انرژیهای تجدیدپذیر، توسعه سرمایهگذاری، مصرف کارآمد انرژی» از فردا، پنجشنبه ۱۳ دیماه با حضور عباس عباس علی آبادی وزیر نیرو، محسن طرزطلب، معاون وزیر نیرو و رییس سازمان ساتبا، مسئولان ذیربط و فعالان حوزه انرژیهای تجدیدپذیر و بهرهوری برق آغاز به کار میکند و به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برپا خواهد بود.
در حاشیه برپایی چهاردهمین نمایشگاه بینالمللی انرژیهای تجدیدپذیر و بهرهوری انرژی برق، ۶ تفاهمنامه و قرارداد میان سازمان ساتبا و بخش خصوصی در صنعت تجدیدپذیر و بخش بهره وری برق مبادله خواهد شد.
همچنین ۵ نشست تخصصی و ۶ کارگاه آموزشی با موضوعاتی شامل ارایه راهکارهای توسعه نیروگاههای مقیاس کوچک، دورنمای قابل رویت در گذار انرژی و تغییر اقلیم، بررسی موانع دستیابی به اهداف برنامه هفتم توسعه در حوزه نیروگاههای زیست توده، راهکارهای تسهیل سرمایهگذاری از منظر تامین مالی، بهرهوری انرژی؛ ضرورتها، مدلهای سرمایه گذاری و تقویت ابزارهای اجرایی، تعویض الکتروموتور کولرهای آبی با نوع BLDC ،هیدروژن؛ پل پایدار بین انرژیهای تجدیدپذیر و آینده بدون کربن، آشنایی با کاربرد سیستمهای ردیاب خورشیدی، امکانسنجی فنی و اقتصادی تولید و مصرف هیدروژن سبز در مقیاس کوچک، چالشهای پنلهای خورشیدی در اقلیمهای بیابانی و نقش سیستمهای ذخیرهسازی انرژی در عصر انرژی های تجدیدپذیر برگزار میشود.
در این نمایشگاه حدود ۱۵۰ شرکت داخلی و ۱۹ شرکت خارجی از کشورهای اتریش چین، امارات متحده عربی، آلمان، عمان و ترکیه در چهار سالن نمایشگاهی به ارائه دستاوردها و محصولات تجاری خود خواهند پرداخت.

