اطلاعیه زمانبندی مراجعه دریافت اقلام مرحله چهارم کالابرگ الکترونیک
خبر حرفه ای/مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جزئیات نحوه استفاده و زمانبندی مراجعه سرپرستان خانوار برای دریافت اقلام مرحله چهارم کالابرگ الکترونیک را با انتشار...
خبر حرفه ای/مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جزئیات نحوه استفاده و زمانبندی مراجعه سرپرستان خانوار برای دریافت اقلام مرحله چهارم کالابرگ الکترونیک را با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد.
به گزارش خبر حرفه ای از مرکز روابط عمومی و امور بینالملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، واریز اعتبار مرحله چهارم کالابرگ الکترونیک از روز چهارشنبه 19 شهریور ماه جاری، همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم(ص) به حساب سرپرستان خانوارهای دهکهای یک تا 3 انجام می شود.
بر این اساس، سرپرستان خانوار تا پایان آبان ماه سال جاری فرصت دارند خرید خود را انجام دهند .
همچنین، از روز شنبه 29 شهریور ماه سال جاری اعتبار مرحله چهارم کالابرگ برای دهک های درآمدی 4 تا 7 واریز خواهد شد و سرپرستان خانوار تا پایان آبان ماه فرصت دارند نسبت به خرید کالابرگ اقدام کنند .
این اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی در سه گروه کالایی شامل لبنیات، پروتئین و خواربار اختصاص یافته است.
ویژگیهای طرح کالابرگ الکترونیک:
– مشمولان طرح کالابرگ الکترونیکی میتوانند متناسب با نیازخود کالاهای تعیین شده را خریداری کنند.
– محدودیتی در مقدار خرید هر کالا و نشان تجاری وجود ندارد. در صورت خرید بیش از سقف اعتبار تخصیصی، مابهالتفاوت هزینه باید توسط خریدار پرداخت شود.
– مشمولان میتوانند خریدهای خود را در چند نوبت انجام دهند و نیازی به استفاده از کل اعتبار در یک مرحله نیست.
– تعداد مشمولین مرحله چهارم طرح کالابرگ الکترونیکی بیش از 60 میلیون نفر است.
– بیش از 250 هزار فروشگاه خرد و زنجیرهای طرف قرارداد طرح کالابرگ الکترونیکی هستند و در اجرای این طرح، مشارکت دارند.
– مشمولان این طرح میتوانند برای مشاهده فروشگاهها و اطلاع از مانده اعتبار خود، برنامه کاربردی «شما» را از خدماتدهندگانی چون «بازار»و «مایکت» دریافت و نصب کنند.
– اطلاع رسانی از میزان موجودی از طریق سرشماره v.refah برای سرپرستان خانوار پیامک می شود و این پیامک فقط شامل میزان «اعتبار کالابرگ» بوده و تاکید می شود فاقد هر گونه «لینک» است.
همچنین امکان استعلام مانده اعتبار از طریق کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* فراهم شده است.
– مرکز تماس ۶۳۶۹ -۰۲۱آماده پاسخگویی به سؤالات و درخواستهای مشمولان طرح است.
– دارندگان مانده اعتبار از مراحل قبلی طرح کالابرگ الکترونیکی می توانند همچنان از اعتبار خود در دوره حاضر استفاده کنند.
مرکز روابط عمومی و امور بینالملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از هموطنان خواست همچنان مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند.
بدون نظر! اولین نفر باشید